1.1.09

YÜREKLERİMİZ YANIYOR!!! BİRŞEYLER YAPALIM NOLUR!!!

Arkadaşlar herkese Hayırlı Cumalar diliyorum. Rabbimin Rahmeti hepinizi kuşatsın inş. Günlerdir Tv.'de Filistinli kardeşlerimizin göz yaşlarına, kanayan yaralarına tanıklık ediyor tüm dünya... Her yerde yürüyüşler, sloganlar, ulaştırmaya çalışılan yardımlar... İçimden hiç birşey yapmak gelmiyor. Yemek tarifi ekleyemiyorum... Bu görüntülere dayanamıyorum.
Okul, hastane, sivil halk bu alçak israil hiç birşey tanımıyor.Çocuk hastanesini hedef aldıklarına inanamıyorum. Ne kadar acımasızlar, vicdansızlar! Allah'ım ailelere sabırlar ver. Savaş bu hiçbirşeye benzer mi? Aç, susuz, acılar içinde kıvranıyorlar... Peki biz ne yapıyoruz? Maddi yada manevi yardımlar yapabiliyor muyuz? Gücü yeten Allah aşkına bağışlarda bulunsun. Gücü yeten yada yetmeyenler ellerini semaya kaldırsın. Dua dua yakaralım Rabbimize...Yarın öbür gün bizim başımızada gelebilir. Onların yerinde bizde olabiliriz. Haydi el ele verelim.
Müminler örülmüş duvar gibidir. Bir tuğlayı alsanız bütün duvar bundan etkilenmez mi? Zarar görmez mi? Yemeğimizi rahat yiyorsak, rahat rahat uyuyor, gülüyor eğleniyorsak nerede kaldı bizim müminliğimiz? Yıllardan beri sürekli ezilen müslüman toplumları değil mi? Çocukluğumda Tv'lerden izlediğim Kosova ve Bosna savaş görüntülerini hala unutamam. Yıllardır Iraklılara yapılanları kim unutabilir? Her türlü pisliği, her türlü iğrençliği yapan o lanet ülkeleri Rabbime havale ediyorum. Rabbim sen Kahhar isminle onları kahret. Onların ordusunu helak et mevlam. Canımın canı, gönlümün nuru biricik Rabbimiz, şu mübarek gün ve dakikalarda Efendimiz (SAV) hürmetine dilenirim senden Filistin halkını koru. Rahman isminle onlara tecelli et Yarab. Sevdiğin kullar hürmetine dualarımızı kabul eyle Yarab!
Arkadaşlarım 07.01.2009 Çarşamba günü Muharrem aynının 10. günü. Yani Aşure günü. Bugüne "Âşura" denmesinin sebebi, Muharrem ayının onuncu gününe denk geldiği içindir. Hadis kitaplarında geçtiğine göre ise, bu güne bu ismin verilmesinin hikmeti, o günde Cenâb-ı Hak on peygamberine on değişik ikram ve ihsan ettiği içindir. Bu ikramlar şöyle belirtilmektedir:
1. Allah, Hz. Musa'ya (a.s.) Âşura Gününde bir mucize ihsan etmiş, denizi yararak Firavun ile ordusunu sulara gömmüştür.
2. Hz. Nuh (a.s.) gemisini Cûdi Dağının üzerine Âşura Gününde demirlemiştir.
3. Hz. Yunus (a.s.) balığın karnından Âşura Günü kurtulmuştur.
4. Hz. Âdem'in (a.s.) tevbesi Âşura Günü kabul edilmiştir.
5. Hz. Yusuf kardeşlerinin atmış olduğu kuyudan Âşura Günü çıkarılmıştır.
6. Hz. İsa (a-s.) o gün dünyaya gelmiş ve o gün semâya yükseltilmiştir.
7. Hz. Davud'un (a.s.) tevbesi o gün kabul edilmiştir.
8. Hz. İbrahim'in (a.s.) oğlu Hz. İsmail o gün doğmuştur.
9. Hz. Yakub'un (a.s.), oğlu Hz.Yusuf'un hasretinden dolayı kapanan gözleri o gün görmeye başlamıştır.
10. Hz. Eyyûb (a.s.) hastalığından o gün şifaya kavuşmuştur.
(2)Hz. Âişe'nın belirttiğine göre, Kabe'nin örtüsü daha önceleri Âşura gününde değiştirilirdi. devtıklayınız.
Çarşamba günü nasipse komşularımızla toplanıp, dua yapacağız. Duamıza iştirak etmenizi istiyorum. Fetih suresini okuyalım birlikte, Allahümme Ya Kahhar ismini zikredelim Rabbimizin, bol salavat çekelim inş. Kur'an bilmeyen Fetih suresinin mealini okuyabilir. O gün çok mübarek ve özel hep birlikte teheccüde kalkalım. Sizleri Secde-i Rahmana davet ediyorum. İcabet edenler, duamıza katılanlar lütfen yorum bıraksın. Birbirimize iletelim arkadaşlar nolur. Bir kişinin duası farklı, aynı saatte tek yürek olmak farklı. Lütfen davetime icabet edin Allah aşkına.
07.01.2009 tarihinde sizleri sabah 3'te Rabbimin huzurundan birlikte duaya davet ediyorum. Allah razı olsun. İcabet edenden, etmeyenden... Selametle

7 yorum:

NİSANUR dedi ki...

Esselamü aleykum,sevgili kardeşim mü'min olmanın gereği yüreklerimiz aynı acılarla ve aynı sevinçlerle atıyor elhamdulillah,Rabbim dualarımızı kabul etsin (amin).Yeniden görüşmek temennisiyle Rabbime emanet olun.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, ben seni unutmadim canim hatta taziye yazina yorum yazmistim, ve melege ugrayip bas sagligi dilemistim, ama bir kac baktim, yayinlanmamis, bende daha yayinlarsin diyordum, demekki gelmedi yorumum.
Saglikli, mutlu ve huzur dolu yillar diliyorum.
Dualarinizi da Allahim kabul etsin insallah. Allahim tüm darda olanlara yardim etsin, feraha cikarsin, sevgiler....

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Çok güzel düşünmüşsüz canım
paylaşımın için çok teşekkürler.seve esev icabet ederim
mutlu haftasonları

karakazan dedi ki...

Yazin icin cok sagol,yüregimiz yaniyor ama elimizden de dua etmekten baska da birsey gelmiyor dorusu.Olsun dualarimizla destek verelim müslüman kardeslerimize ins.

Selametle,Serap.

Melek* dedi ki...

canım arkadaşım hiç yorum yazmak içimden gelmiyor ama seni yorumsuz geçmek istemiyorum. gösterdiğin duyarlılık çok güzel ama malesef çok az insan duyarlı ve ben bile sizin kadar duyarlı değilim malesef öpüyorum.ç

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar arkadasim, malesef birilerinin elinde kukla olmusuz, onun icin dualara siginmaktan baska elimizden ne geliyor, sevgiler...

Melek* dedi ki...

kardeşim neredesin. Cuman Mübarek olsun