15.2.09

Mimlendim :)

Herkese merhaba arkadaşlar :) Filistin olayından sonra içimden bloğuma hiç bir şey yazmak gelmedi... Allah yar ve yardımcıları olsun inş. Bir gün bu zulüm bitecek Allah'ın izniyle... Hayatım son aylarda daha da koşuşturmaca halinde gidiyor. Açıkçası pek boş vaktim olmuyor. MSN adresime bile doğru dürüst giremiyorum. Boş vaktimizde de evimizde çok sevdiğimiz arkadaşlarımızı yemeğe almaya çalışıyoruz. Yada akrabalarımızı ağırlıyoruz. Bu en büyük keyfim oluyor. Haftada en az bir günde böyle geçiyor... Hal böyle olunca bazı arkadaşlarımın sayfalarına arada uğrayabildim ama en kısa zamanda yine uğramaya çalışacağım :) Çok önceden Sevgili Dilek'ciğimin beni mimlediğini görmüştüm. Çok teşekkür ediyorum arkadaşım. Eski bloğumda Şerifeciğim (uğur böceğim) beni mimlemişti bu bloğumda da ilk Sen mimledin sağol arkadaşım :) Dilekciğimi de bayağıdır ziyaret edememiştim. 1 hafta oldu sanırım. O yüzden anneciğinin rahatsızlandığını bilmiyordum arkadaşım. Çok büyük geçmiş olsun Allah yar ve yardımcınız olsun canım kardeşim... Rabbim annene Şafi ismiyle şifa versin. Anneciğini başınızdan eksik etmesin. Dualarımız sizlerle... Sorularımızın cevaplarına bir bakalım... YAPTIĞIM 4 İŞ: -Kur'an Kursuna gidiyorum. (Hayatımda en yaptığım doğru iş) -Sevdiğim insanlarla ve Rabbimin karşıma çıkardığı yeni arkadaşlarla aynı dili konuşmak ve birşeyler paylaşmak herşeyden öte bir mutluluk benim için şu aralar... -Kitap okumaya çalışıyorum (Ah bıkmadan yılmadan bir okusam okusam okusam) -Bol bol dua ediyorum. ve merak ettiğim şeylerle ilgili araştırmalar yapıyorum... En son zaman kavramıyla ilgili katıldığum seminer beni çok etkiledi ve her anımı değerlendirmeye çalışıyorum. Çok şükür Rabbime...İnş. Rabbimin katında da öyledir inş... DEFALARCA İZLEYEBİLECEĞİM 4 FİLM -Kesinlikle Ratatouille!!! :))) -Kung Fu Panda!!! :)))) -Shrek!!! :))) (sanırım ben çizgi filmleri gerçekten çok seviyorum:) -Ben Efsaneyim (Harika bir filmdi), Deja-Vu, Kemik Toplayıcısı Denzel Washington ve Will Smith ikisininde filmlerine bayılıyorum kısacası.. YAŞADIĞIM 4 YER Valla benim yaşadığım tek yer Bursa :) Bursa dışında bir yerde yaşamak istemezdim. Ama kim bilir belki bizde bir gün yurt dışına gideriz belli mi olur :) İZLEDİĞİM 4 TV PROGRAMI -Vakit buldukça Oktay Ustayı izliyorum :) -Tek Türkiye yine vakit buldukça -Dudaktan Kalbe dizisini çok seviyordum onu evde oldukça kaçırmıyordum ama artık salı akşamları evde değilim. Bu yüzden bundan da kurtuldum :))) (zaten bu diziye annemlerden alıştım. hep bu dizinin olduğu gün köye gidiyorduk öyle denk geliyordu:) -Yine vakit buldukça Yaprak Dökümü Çok fazla Tv izlememekle beraber genelde misafirliklere gidince tv açıldığı için mecburen izliyoruz ve sürekli soru soruyorum tabi yanımdakide (geçmiş bölümlerini kaçırmış olduğumdan:) bu yüzden özellikle annem ve eşim sinir oluyor :))) TATİL İÇİN GİTTİĞİM 4 YER - Hayatımın en güzel tatili eşimle yaptığım balayı tatilimiz. Sanki bütün yılların yorgunluğunu üzerimden atmıştım. Canım hayat arkadaşım iyki varsın Seni Çoooooook Seviyorum. Allah seni başımdan eksik etmesin. Bolu-Abant (mutlaka herkes gitmeli) -Bosna-Hersek, imkanı olan mutlaka gitmeli. Rabbimizin eşsiz yarattığı bir güzellik orası yaraları henüz taze bir memleket :( İmkanım olursa eşimle inş. tekrar gideceğiz. -Fethiye-Ölüdeniz -Bodrum HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEYECEĞİM 4 YER -Kutsal topraklar (Efendimizi SAV ziyaret etmeyi canım Kabemizi görmeyi öyle istiyorum ki. Allah'ım ne olur bu sene nasip et Ümreyi ne olursun) -Her ne kadar ailemle yakın olsamda annemin ve kardeşlerimin yanında olmak isterim -Bende dilekciğim gibi yazıyorum... Bana ihtiyacı olan birinin yanında olmak isterim. Canımdan çok sevdiğim değer verdiğim arkadaşlarımın en kötü günlerinde özellikle yanında olmak istiyorum. Allah bunu bana ölene kadar nasip etsin inş. -En yakın arkadaşım olan Nalan'cığımın yanında olmayı.. Kendisi aynı zamanda hayırhah'ım olur :) Seni çok seviyorum canım kardeşim. Kardeştende ötesin... BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAM DÜŞMEK İSTEYECEĞİM 4 YER -Kesinlikle susuzluktan kavrulan dünyanın en fakir ülkelerine -Bir ezan vakti orucunu açmak için koşuşturan susuzluktan kavrulmuş birinin dudaklarına -Yağmur için dua eden ellere -Küçükken yağmur tanelerini ellimizle yakalamaya çalışırdık. Arkadaşlarımla bu bizi çok güldürürdü. Bende yağmur tanelerini yakalamaya çalışan o tatlı minik ellere düşmek isterdim... Bende sevgili Melekciğimi mimlemek istiyorum :) Canım arkadaşım kolay gelsin. Diğer arkadaşlar mimlenmiştir ve cevaplamışlardır diye başka kimseyi mimlemiyorum. Dilek zaten Meleği mimlemiş ama cevaplar henüz yazılmamış :)

6 yorum:

Melek* dedi ki...

Allah seni ne yapmasın Beytiş. kız ben bunlara cvp yazmıştım bir bak istersen bloguma ama yinede cvpla dersen başımla gözümle:)) canım cvplarda çok güzel ve etkileyici. yüreğine sağlık öpüyrum...hasta hasta yinede yorum yazayım dedim sevinldiğini bil.

Adsız dedi ki...

Beytiyecim mime cveabın için teşekkür ederim.Ayrıca duyarlılığın için Allah razı olsun
iyi ki varsın
sevgiyle kal

Jasminskager dedi ki...

Canim cevaplarin cok guzel zevkle okudum.
sevgilerle

Jasminskager dedi ki...

Canim cevaplarin cok guzel zevkle okudum.
sevgilerle

Adsız dedi ki...

Ne hoş cevaplar...
Televizyon konusu çok vahim aslında. Ne çok vakit alıyor ve sansür uygulanmassa ne berbat bir geleceğe götürüyor. Rabbim muhafaza atsin.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

canım kardesım.ömrün hep hayırlarla dolu geçsin.Allah bizleri yolundan ayırmasın.Rabbim iyiki seni yaratmıs ve bizi arkadas eylemıs bırbırımıze.dunyada ve ahırette ayrılmak ıstemedıgım kısısın.Allah gunahlarımızı afetsin.bizi cennet bahcelerınde de beraber eylesın.orada da sohbet ederız ıns.ıyıkı varsın hayırhah ım benım.