25.12.08

BİR TAZİYE...

"İnna lillahi ve inna ileyhi raciun" O'ndan geldik yine O'na döneceğiz...
Merhaba Sevgili dostlar. Geçen gün Melekciğim aradı ve kısa bir telefon görüşmemizden sonra babasının trafik kazasında vefat ettiğini söyledi. Ne diyeceğimi şaşırdım. Yalan dünya bitti işte abimiz için. Allah'ım gani gani rahmet eylesin.
Melekciğim baban nur içinde yatsın inş. Rabbim varsa günahlarını af ve mağfiret eylesin kardeşim. Hepimizin sonu orası sen zaten her şeyi biliyorsun. Fazla söze ne hacet.... Geride kalanlara sağlık versin sabır versin Mevlam...

4 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

canım beytiyem Allah ın izniyle inş başarıcam...canım bu arada çok özledim seni..geçen msn de o kadar seslendim yoktun:(((hiç denk gelemz olduk..canım cüz almayı çok isterdim ama nerdeyse harf harf okuyorum ve komşumun yanında okuyorum ki yanlışım olursa o düzeltiyor hemen..alıpta yetişiremezsem çok üzülür,mahçup olurum..zaten çok üzüldüm duyunca..RABBİM mekanını cennet eylesin inş...öpüyorum canım seni ALLAH a emanet ol..gönüldostumm

Bir Anne dedi ki...

Allah rahmet eylesin Melekcigimim babasina, cok uzuldum gercekten. Allah kolaylik versin geride kalanlara.
Hicri yeni yilini kutlarim canim,
sevgilerle

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

hicri yılbaşın kutlu olsun canım
aldın dimi verdiğim numaraları

keskinli dedi ki...

mutluluk bankasinin sevgi subesine 2009 nolu hesabiniza 365gun yatirilmistir mutlu ve huzurlu bir sekilde harcamaniz dilegiyle mutlu yillar