5.12.10

Herkese Merhaba :)

Selamün Aleykümmmm!!! Uzun mu uzun ne araydı o öyle :) Tabii devamıda gelecek bu aranın. Belkide ziyaret edilmiyorumdur. Belkide hala arada tıklayanlar vardır. Ara Ara gelip hala mesaj bırakanlara ise sonsuz sevgilerimi gönderiyorum. Onca yaşanan sıkıntıların ardından endişeli bekleyişimizin sonucunda Hatice Büşra'mızı kucağımıza aldık.14.12.2009 tarihinde. Çok şükür Rabbime bizede anne ve baba olma şerefini nasip etti. Birbirimize alışmaya çalışıyorduk. Günler kızımla daha da farklı gökkuşağı gibi renkli geçiyordu ki yoğun geçen ramazanın son günlerinde öğrendik ki ailemize bir sürpriz çikolata daha geliyor:D Eşimle birlikte şokları yaşarken bugün 20. haftamıza doğru yol almış durumundayız. Hatice Büşra'mız abla oluyor inşallah. Doğum günümüze az kaldı ve yukarıdaki resmi belki şimdi anlamışsınızdır:) Yeni meleğimizi nisanda kucaklayacağız inşallah.... Hey gidi nisan...Ne özel, ne güzel bir aysın Sen! Kainatın Efendisine (SAV) şeref vermiş kutlu bir ay! Efendimizin gelmiş olduğu bir ay elbetteki farklı olmalıydı. Kainat uykusundan uyandığı zamanda renklenmeliydi. Tüm ağaçlar ve yerdeki bitkiler rengarenk çiçeklenirken sanki O'nun gelişini kutluyordu. Sanki O'nun gelişiyle bir kez daha taçlanıyor O'nu böyle zikrediyordu. Nisanı nisan yapan O sanki... Şimdi bu nereden çıktı diyebilirsiniz. 20 Nisan Efendimizin doğum günü ve benimde. bu yüzden doğum tarihimi çok seviyorum ve hep nisan ayında hatta doğum günümde doğacak bir meleğim olsun isterdim. Allah hiçbir duayı cevapsız bırakmıyor. Nisan sonu gibi meleğimizi bekliyoruz. Cinsiyetimiz henüz belli değil ama sanki erkekmiş gibi hissediyorum. Hatta doktorumuz 20 nisan gibi doğum dedi bende öyle olmasını çok istiyorum dedim. İlkiyle arası az olacağından son vaktine kadar bekleyemeyeceğinden bahsetti doktorumuz. Hayırlısı diyorum herşeyin. Malesef Hatice Büşra'daki gibi zor geçti ilk aylar. Şuan da da eminimki dualar sayesinde bir nebzede olsa iyiyim çok şükür. En azından kuzumla ilgilenebiliyorum. İyi-kötü oda... Hepinizden dua bekliyorum Rabbim sağlık, sıhhat afiyet eylesin ki çocuklarımla daha iyi ilgilenebileyim. Evdeki işler bekliyor. İşler yapıldı mı yorgan, döşek yatıyorum ve çocuğumla ilgilenemiyorum. Yüzüme eğilipte bastıra bastıra anneee aannnnneee demesi yok mu hadi gelde yat:D O yüzden işleri askıya aldık. Görevimiz kızımız :D Kızım uyandı. Sonra yine görüşmek üzere... Herkese Sevgiler Beytiye

2 yorum:

zeynebin penceresi:) dedi ki...

beytiye, senin yazılarını özlemişim. seni sanki yıllardır tanıyor gibiyim. ikinci bebeğin için çok sevindim. Allah hayırlı uğurlu etsin inşallah. Allaha emanet olun...

anneminkizıyim dedi ki...

Canim bebegin hayirli olsun, allahim güzel günlerini göstersin insallah, sevgiler....