13.12.10

GECE YARISI AÇLIKTAN ÇILDIRAN GEBE NE YAPAR?

TADAAAAAAAA :)) Gelişi güzel çekilmiş bir fotoğraf. Biraz özentisiz oldu ama kusura bakmayın:) Saat sabahın 2'siydi sanırım. Buzdolabımı şöyle bir yokladım. en kolay tabiki omlet olabilirdi ama canım sebzeli birşeyler istiyordu! Baktım soğan mutfakta yok. Balkonda... O yüzden soğanı listeden eledim. (Lapa lapa kar yağıyordu üşümek korkusundan çıkmadım bile:) ) Pırasanın kök kısmından (beyaz kısmı) biraz doğradım ardından rendenin ince tarafiyla havuç rendeledim. Biraz dereotu, biraz kaşar peyniri, 2 diş ince kıyılmış sarımsak, 2 adet yumurta, biraz tuz, karabiber, süt ve unu ilave edip hepsini çırptım ve zeytinyağ ısıttığım tavada pişirdim. :) Ertesi sabahta kızıma aynı şeyi yaptım onunkinin içine birazda ıspanak doğradım minik kızımızda rastgele malzemelerle doğaçlama çıkan omletimizi severek yedi:) Tabi bunları hazırla, pişir, ye derken baktım saat sabahın 3'ü olmuş. Kızımda bu sabah 9:30'da uyandı mama diyerek. Yatarken niyetlenmiştim zaten ıhlamur eşliğinde bu omletten oda tüketti. Sonra 10:30'da ana-kız tekrar uyudu:) Eveeeeeet gelelim sürpriz haberimize. Geçen gün doktorumuzla olan randevumuzda bir kızımız daha olacağını öğrendik :) Tabiki çok sevindik. zaten ben kız çocuğum olmasını istiyordum. Hem kızıma, hem bana arkadaş olacağını düşündüğümden. Kız kardeşler her zaman farklıdır ve kız evlatlarında öyle olduğunu gördüm. Belkide ileriki yaşlarda anneliği tatmak büyüklerimizi daha iyi anlamamıza vesile oluyor ondandır. Tabiki bazı erkekleri tenzih ederek söylüyorum bunları... Mevlam hayırlı, sağlıklı, ahlaklı kızlarımın olmasını nasip etsin inş. Ahirette yüzümüzü ak edeceklerden olsun. Efendimize (SAV) layık ümmet, Allah'a layık kul, ailesine layık evlat, birbirlerine layık kardeş ve dahi ileride iyi bir komşu, iyi bir eş, iyi bir arkadaş olsunlar... Kısacası tüm ne kadar güzel, hayırlı dua varsa kuzularıma gönderiyorum işte :) İkiz çocuklarımın olmasını hep yıllardır istemişimdir (bekarlık dönemlerimden beri). Ki anne tarafında ikiz çocuk var bizde. Sadece teyzemin ikizleri yaşıyor o ayrı tabi... Fakat benim vücudum iki bebeği taşımaya elverişli değil bunu bu gebeliğimde bir kez daha anlamış oldum ve Mevlam bana tekrar anne olmayı nasip etti. Hatta edecek inşallah diyelim. Tabiki bu ikiz istemim dediğim gibi çocuğum olmadan önceydi:) Yoksa gerçekten aynı anda ikiz bebek çok ama çok zordur eminim. Onun dışında geçen postumda demiştim kendi doğum günüm doğumlu bir yavrumun olmasınıda çok istemiştim çok şükür Mevlam nasip etti. Ha o gün doğar mı doğmaz mı bilemem ama şuan için doğum 20 Nisan görünüyor :) Yani bir kez daha anladım ki...edilen dualar çok çok önemli ve dikkat etmek gerek. Belki o anda öylesine söylemişsinizdir ama bu öylesine diye ettiğimiz her sözü duyan biri var. Rabbime şükürler olsun. Mevlam olmayanlara da nasip etsin inşallah... Bu arada yarın doğum günümü. Adımlarımız 4-5' e çıktı. Sürekli ağlıyor ve kucak istiyor hanımefendi. Artık baş edemeyince babaannemize gönderiyoruz kızımızı (alt kata). Doğum günü kutlamalarını düşünüyorum yapılsa mı yapılmasa mı? Fakat şuanda dualarla kızımın doğumunu kutlamaya karar verdim hemde aile büyükleriyle bir arada olmuş oluruz. Hava şartlarından dolayı ertelenen doğum günümüz bakalım ne zaman olacak:) Güzel planlarım var elbet... İşte böyle arkadaşlar bizden havadisler bu kadar. Saati gene 2 yaptık! Herkese Sevgilerimi gönderiyorum. BEYTİYE

Hiç yorum yok: