15.12.10

Hatice Büşra 1 yaşında!

Benim birtanecik mis kokulu Meleğim; Rabbimin bana en güzel armağanı... Cennet meyvem. Nimetlerin en güzeli... Her bir hücresinde, her dokusunda Rabbimin nakış nakış işlediği nizama koyup, dünyaya gönderdiği, benide buna vesile eden Rabbime şükürler olsun! O'na hamd-ü Senalar olsun. Hala dün gibi herşey. Taa evlenmeden evvel hayallerini kurmuştum senin. Renkli gözlü çocuklara hayran olurdum hep. Yumuk yumuk olan bebekleri çok severdim. Acaba benim meleğim nasıl olur derdim. Bir gün aldım haberini. Babanla senin üzerine her gün hayal kurduk... Seni beklemek çok zordu kelebeğim. Doğum bekleyişine girmiştim artık... Günler geçmek bilmedi. Sancılar arttı, korkular arttı... Gözyaşları çok kere aktı... Sonra 14 Aralık sabahı seni kucaklamak üzere çıktık evden. Canım yavrum benim. Güzel meleğim...Annem... Nasılda merak ediyordum yüzünü, gözünü, burnunu, elini, ayağını, güzel kokunu... Ben, baban, teyzen, anneannen, babaannen, deden hepsi merakla bekliyordu seni görmeyi... Sonra seni getirdiler ben ayarken... Sapsarı, kırmızımtrak bir melek geldi. çıplaktı hemde anneannene vermişler seni. giydirin demişler. Birde karnı çok aç çocuğunuzun demişler... Canım kuzum. Seni kucaklamak, emzirmek ne güzeldi. kokunu duymak.... Dünyama güneş gibi doğdun sen...Bize bir yıl boyunca yaşattığın herşey için teşekkür ederim meleğim. İyki varsın, iyki doğdun. iyki benim kızımsın. Altın topum. Hayatımın gökkuşağı...gönlümün gülü, birtanecik evladım. İlk göz ağrım... Uykusuz gecelerim, çektiğim tüm sıkıntılar, emzirdiğim süt sana helal olsun yavrum... Rabbimden Sana sağlıklı, sıhhatli, hayırlı, mutlu bir ömür diliyorum kelebeğim. Ömürlerin en güzelini yaşarsın inşallah maneviyatın bol, imanın güçlü olsun annem. İnşallah daha nice güzel yıllarımızın olmasını Rabbimden diliyorum ve ona şükrediyorum. Güzel Allah'ım olmayan kardeşlerimede nasip etsin tüm bu güzellikleri... "ANNEN" NOT: fotoğrafta her ne kadar 3 mum olsada Hatice Büşra hanımı sevindirmek içindi. Tabii kendisi ne kadar anladı bilinmez ama annesi ve kardeşinin canı frambuazlı pasta istediği için bu isteğimizi bastırmayı başarabildik:) Anneannemize pasta ve kurabiyelerimizi alıp sürpriz yaptık. Tabii bu pasta bahanemizdi asıl kutlama yakında sürprizlerle geliyor bilginize :)

6 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, kizinin yeni yasini kutlarim, allahim anali babali bügütsün.
Yeni hamileliginde hayirli olsun, allahim hayirli evlatlar nasip etsin insallah. Güzel yorumun icinde cok tesekkürler.
sevgilerimle....

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım prensesin doğumgünü kutlu olsun daha nice güzel yıllara erişsin inş.

ikinci prensesi de sağlıklı bir şekilde kavuştursun Rabbim inş

AEO CANIM

fatosun mutfagından... dedi ki...

anaaaaaaaammm bacımm canımm ciğerimm kızz nerelerdesinn. beeaa bi arar insan..2.doğur da görelim bakalım nasılmış iki kızla baş etmekk:))) valla benimkiler eli maşalı iki zilli):))1.yaşınızda kutlu,hayırlı olsunn inşallah..o güzel pamukk kuzunn sağlıkla uzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunn seneler yaşasın inşallah..çok özledimm ...allah a emanet ol arkidişimm:)))

uygarimizlahayat dedi ki...

Canımmm bende seni merak ediyordum iyi ki de yorum bırakmışsın, yazdığını bilmiyordum, demek ikincisi de kız Allahım zaman ne çabuk geçiyor, 2.kuzu bile geliyor, ikinciside sağlıkla eline almayı nasip etsin yüce Rabbim, Hatice Büşramında doğum günü kutlu olsun, nice sağlıklı ömürler dilerim canım, öpüyorumm.. (Facebookta yoksun artık)

Hansa dedi ki...

canım benim unutmadım tabii seni ne hoş şeyler olmuş ben gelmeyeli anne olmuşsun gözün aydın kıznın yeni yaşı hayırlı olsun yeni kızın hayırla gelsin çok öperim bebeğini ve seni ...sağlıklar sevgiler....

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Cok tesekkur ederim,bir önceki yaziniza yorum yapamadim buraya yaziyorum,minik yavrunuzun yeni yasini kutlarim nice saglikli uzun basarili bir omur dilerim..ayrica yeni yilinizi en içten dileklerimle kutlarim nice ailenizle geçireceginiz guzel yillariniz olsun,sevgilerimle.