14.5.08

Herkese Selamün aleyküm :)

Sitemin içeriğinde tariflerimi, gezilerimi, duygularımı kısacası herşeyimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Madem ki ağırlıklı olarak mutfak maceralarım yer alacak o zaman ilk önce sofra duasıyla başlayıp, site açılışını bismillah diyerek yapıyorum :)
Ey bizi nimetleriyle perverde eden Sultanımız!
Bize gösterdiğin numunelerin ve gölgelerin asıllarını menbalarını göster.
Bizi makar-ı saltanatına celbet.
Bizi huzuruna al, bize merhabet et.
Burada tattırdığın leziz nimetleri orada yedir.
Bizi zeval ve tebid ile tazip etme
Sana müştak ve müteşekkir şumuti raiyetini başıboş bırakıp idam etme
Yarab kusurumuzu affet bizi kendine kul kabul et
emanetini kabzetmek zamanına kadar bizi emanette emin kıl.
Ruhumuzu cesedimize, kalbimizi nefsimize, aklımızı midemize hakim eyle!
Lezzeti şükür için isteyen kullarından eyle!
Yarab Resul-ü Ekrem Aleyhisselatı vesselamın bereketi hürmetine bize ihsan ettiğin maddi manevi rızıklara bereket ihsan eyle.
Amin Amin Amin velhamdülillahi rabbil alemin.
Sofra duasından sonra bir lokmadan kırk lokmaya kadar bir şeyler yemek sünnettir :)

6 yorum:

gizem dedi ki...

aleyküm selam hayırlı olsun çok güzel olmuş özelliklede dua süper :D böğürtlenli kurabiye tarifini bekliyorum görüşmek üzere

uygarimizlahayat dedi ki...

Canımmmmmmmmmmmmmmmm dedim bu kimmmmmmmmmm, ayyyyyyyy çokkkkkkk sevindim demek artık yemeklerini görebileceğiz, hayırlısı olsun bebişim, öptüm seniii :)))

Melek* dedi ki...

Aleyna aleykum selam bacım ne iyi oldu yaa geçmen. artık hep sendeyim. hadi artık bekliyoruz yeni mamalarını. önce cheez kekini yayınla merak ettim:) görüşmek üzere hayır getirsin inş.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

CANIMMM
Tatlı hemşerim benim.hayırlı olsunn. çoook mutlu oldum ben sana dediydim dimi:)çok iyi etmişsin çokkk,canım ev konusundada korkutma beni,eve taşındığımız günden beri değiştirmeyi düşünüyoruz.kolay olacak inş. dua et olur mu?
ilk tarifini merakla bekliyorumm
sevgiyle kal

Kirazdalı Dilek dedi ki...

canım benimmm hayırlısı olsun senide yemekçi yaptık :):) güzel yemeklerini ve sofralarını görebilicez artık yaşaşın :):) kocaman öptüm

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim blogun hayirli olsun, insallah güzel paylasimlarinla hep beraber oluruz. Biliyormusun benim kizimda 82 dogumlu. Yemek duan icin sagolasin, ellerine saglik, insallah yanima yazip ezberlemeye calisacagim, sevgiler...
Not: Kelime dogrulamayi kaldirsan yorum yazmak, degilde bu kelime dogrulamak isi bazen insanin cook vaktini aliyor, sevgilerimle..