30.6.08

SİNEĞİNDE BÖYLESİ:)))

Vallahi böyle sinekde ilk defa görüyorum:)))

6 yorum:

Melek* dedi ki...

aaaa çok şaşırdım akşam eşimede göstermem gerek:) artık iki gün yememk yemem böyle iğrenç şeyleri hiç bakamam:)))))

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Baytiyecim payla��m�n i�in te�ekk�rler.Ger�ektende ne yaman sinekmi�:)
ben �stanbula d�nd�m.sana anlatacaklar�m var
g�r�mek �zere
sevgiyle kal

Hansa dedi ki...

zavallı kurbağa baltayı taşa vurmuş bu defa...:):):):)

Jasminskager dedi ki...

NEYDI BU BOYLE , KAMERA SAKASIMI INANAMIYORUM .PAYLASIMIN ICIN TESEKKURLER ESIME VE COCUKLARIMA GOSTERECEGIM.hoscakal

Baharcicegi dedi ki...

Böyle sineklerdemi varmis,aman bizden uzsk olsunda,keneler yetiyor zaten.
sicacik sevgiler almanyadan

karakazan dedi ki...

Hic böylesini de görmedim aaaaaaaaaaa!!!