15.6.08

Türkiye 3 - Çek Cumhuriyeti 2 :))

Mazinde bir tarih yatar
Yaşa Tükiyeeeeeeeeeeeeee!!!!
Ne mutlu seni sevene
Yaşa Türkiyeeeeeeee!!!!
Lalllalala lalal lala laaaaaaa
La laaaa la lala laaaaaaaa :))))
Arkadaşlar maç izlemekten nefret eden biri olarak -dün akşam sırf eşime eşlik etmek niyetiyle- bir demlik çayla birlikte çerezlerimizi hazırladım. Eşimin yanına oturdum. Ben izlerken tabi bazı şeyleri bilmediğim için o denen öyle, bu böyle olursa ne olur, şimdi ne olacak diye eşime bir taraftan soru soruyorum:))) Oda napsın mecburen cevap veriyor:)
STV kanalında çıkan "Ölümsüz Kahramanlar" adlı şehitlerimizin şehadet mertebelerini anlatan programı pazar günleri kaçırmamaya özen gösteriyorum. Bilmiyorum aranızda izleyen var mı. Canım Allah'ım tüm şehitlerimize gani gani rahmet eylesin inşallah. Ailelerinede sabırlar ihsan eylesin. Maç arasında açtım zaten bitmek üzereydi. Sonra bende oturup kaldım eşimin yanında 2. yarıyı izledim her golde çığlık çığlığa seviniyoruz:)) Erkeklerdeki bu maç tutkusuna anlam veremezdim ay meğer ne heyecanlıymış:))) Bundan sonra milli maçları izleyebilirim sanırım :)
Eşim diyor dua et yenelim. O kadar heyecanlıyım ki ayetel kürsi duasını okuyorum sürekli ekrana üflüyorum:))) Eşime sende okusana diyorum artık dua etmeye başladık hep umutluydum :)) veeeeeeeeeee 3 - 2 yendik oleeeeeeeeeeeeeeey:))
Eşimle diyoruz şuan sadece biz ne dualar ettik, birde diğer edenlerle birlikte dua sesi nasıl yükselmiştir inş. göklere... Heleki aslanlarımızın anneleri diyoruz nasıl dua etmişlerdir onlara :)
Ülkemizin adı tüm dünyaya hep güzelliklerle, iyiliklerle duyurulur inşallah. aminn diyelim hep birlikte... Temsil çok önemlidir ya hani. Onlarda bizleri öyle güzel temsil ettiler işte :)
İnsanlar dışarılara hücum etti. Sabah 3:30'da yattığım için o saatte dahi korna sesleri geliyordu. Silah sesleri vs. insanoğlu olarak her şeyi abartmayı seviyoruz malesef. Umarım sevinç nidalarından kaza kurşunlarına uğrayan olmamıştır...
Hepinize mutlu, huzurlu, bereketli haftalar dilerim arkadaşlarım. Allah'a emanet olun inşallah...
BEYTİYE

3 yorum:

Jasminskager dedi ki...

Canim ilk yorumu yazmak bana nasipmis.Hepimiz cok sevindik elbette
Rabbim bu mutlulugu her zamna yastsin bizlere.
STVdeki olumsuz kahramanlardan bahsetmissin hic seyretmez olurmuyum.
STV ye hayranim ,cok guzel programlari var .Ozellikle dizileri harika neyse canim mektup gibi oldu.Bende beklerim hoscakal.

karakazan dedi ki...

Bu maca Türkiye icin bakilir,normalde bakmam ama milliler olunca aslan kesilirim.Harika oyun oldu ne kadar da iyi oynamasalar sonuc cok güzeldi.Bizde burada sokakta yürürken gururla yürüyoruz,Allah insallah hayirlisiyla kupayi almak nasip etsin.

selamlarimla canim.
serap.

Melek* dedi ki...

canım ne güzel maçtı bizim ev çığlık çığlığa gitti:) eee olsun artık o kadar adımızı duyurmak ne güzel olur dimi canım öpytüm